Wat te doen tegen verbrande hielen? Gebeurd tijdens een dubbele zonnbank sessie.

Het is erg rood, en voelt aan als blaren.. Alvast bedankt..

Toegevoegd na 7 minuten:
Het was een dubbele zonnebank. Geen dubbele sessie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je net als je onder de zon verbrand,aftersun op kunnen smeren,zodra het ingedroogd is dan weer insmeren. In het vervolg een handdoekje onder je hielen leggen als je onder de zonnebank gaat om dit probleem niet meer te krijgen.

Het beste antwoord

Erop smeren wat je op ieder gedeelte van je huid zou smeren als het verbrand is (door UV-straling). Dat kan aftersun zijn, yoghurt of komkommer. Met name die laatste werkt bij mij altijd goed. Het schijnt dat er een stofje in de komkommer zit die ervoor zorgt dat je de 'brand' (de pijn) niet meer voelt. Je zult merken dat de komkommer zacht en warm wordt, beetje minder fris, maar het helpt wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet het eerst 10 min koelen met koud water (niet te koud) smeer het daarna in met een aftersun. Verder kan je niet veel doen. Hou het wel goed in de gaten hoe het eruit ziet. Een dubbele zonnenbrand sessie is ook niet echt slim natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord. Het was geen dubbele sessie, maar ik bedoel een dubbele zonnebank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahh, dat is wat anders:)
Niet echt slim he .
Oke dus je wilt al te graag getibt gebronsd zijn.
Maar smeer wat yoghurt ..en jah ik ben serieus, op de plek.
Lichte laag en laat het zo een tijdje zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbele zonnebank, geen dubbele sessie, kijk bij uitbreiding vraag. Maar bedankt voor je antwoord.