Nog niet ongesteld is dit normaal?

Al 1 jaar afscheiding al 2 haar schaam haar maar nog niet ongesteld is dit goed/normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Heb je toevallig last van stress of ondergewicht? Dit kan menstruatie stoppen.
Vraag eens aan je moeder op welke leeftijd ze ongesteld werd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
twee haar schaamhaar, dat is niet veel:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 14 jaar...... M'n moeder werd op der 12e ongesteld....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik heb geen stess en ondergewicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werd ongesteld op mn 10e
Andere worden ongesteld op hun 17e Niks mis mee;)
En trouwens, geniet er nog van!
Niet moeilijk doen met tampons, maandverband, vreetkicks, 'leuke' stemmingen, rode bloedplekken in je onderbroek.. Als ik jou was zou ik blij zijn dat je nog niet ongesteld bent :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt!

Het beste antwoord

Geen probleem en ook geen probleem van maken. Je lichaam is zich aan het voorbereiden en de eerste tekenen zijn er al. Dus er is al van alles gaande. 't Komt goed, en misschien al heel snel. Je kunt je intussen al wat oriënteren op maandverband en tampons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

jahoor, dat is normaal, komt vanzelf een keer. Als je erop wacht lijkt het alleen maar langer te duren. Eerste keer kan als je 10 bent, ook als je 16 bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, over het algemeen worden meisjes tussen hun 11de en 18de jaar ongesteld.
Dus wacht maar rustig af, het komt vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Ook meisjes van 19 jaar en ouder worden ongesteld. Je bent vergeten "voor de eerste keer" er tussen te zetten....
dat is normaal zelf heb ik dat ook gehad. ik weet niet hoe oud je bent maar ik werd het op mijn 13e