hoe krijg ik gele transpiratie vlekken uit een overhemd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.yunomi.nl/artikel/gele-vlekken-in-witte-kleding

Op deze site staan een paar tips!
En voor de volgende keer moet je NIVEA Invisible Black and White Deodorant gebruiken. Je weet wel, van de reclame. Werkt echt! Ik had ook last van die vlekken en nu heb ik ze niet meer en ik heb ook geen witte strepen meer in zwarte kleding!:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met glansspoelmiddel voor de afwasmachine, beetje op de plek doen, dan in de wasmachine en de vlekken zijn weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Citroensap toevoegen of een vaatwastablet in de wasmachine.
Maar dan moet het hemd ook helemaal wit zijn.
12 jaar geleden
Ook natriumbicarbonaat wordt in Frankrijk vaak voor dit soort problemen gebruikt. Als de vlekken al te oud zijn, kun je beter een paar nieuwe hemden kopen en bij elke was met de nieuwe hemden preventief wat Nartiumbicarb. doen. Daarnaast is er ook al aandacht voor deo's die geen vlekken zouden geven. Daarmee heb ik nog geen ervaring opgedaan.