Is niet erg slim. Je moet et geleidelijk
Doen dus niet ineens 2 nemen dan raakt je lichaam ook van slag. En zolang je geen gekke dingen gedaan hebt komt het wel goed!
Nee niks aan de hand, maar wilde even weten dat het niet heel erg is! Heb namelijk nu buikpijn maar dat gaat na een goede nachtrust weer over begrijp ik?
01 juli 2011 23:32
een min, LSM. Dit soort dingen hangt van de pil af en in welke week je het vergeten hebt, en nog van wanneer je er achter komt. In mijn bijsluiter staat , voor bepaalde situatie " ook als dat betekent dat u 2 pillen tegelijk in moet nemen" Lees in dit soort gevallen altijd de bijsluiter.
02 juli 2011 00:27
Je lichaam raakt hier absoluut, op geen enkele wijze van slag. Een min!
o was niet verwijtend bedoeld hoor, maar net zoals je de uren niet meer kunt inhalen als je je verslapen hebt, kun je een pil inhalen die je vergeten bent
Kijk het even na in je bijsluiter,
Hier staat in wat je moet doen als je de pil in de ,1e,2e en 3e week vergeten bent.
Maar heel erg kan het niet zijn
Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel 1e, 2e OF 3e week
Dit kan absotuut geen kwaad. Je hebt juist gehandeld. Kijk het maar na in je bijsluiter om jezelf erust te stellen.
Waarschijnlijk verdwijnt dan ook je buikpijn want (volgens mij) heb je die van de spanning.
Wees niet ongerust. En trouwens je bent tevens beschermd tegen een eventuele zwangerschap.
Sterkte!