Wat heb ik met mijn elleboog gedaan ?

toen ik fietste moest ik opeens uitwijken toen ben ik met mijn rechter elleboog tegen een verkeersbord aangekomen
nu heb ik rare steken ik mijn elleboog het is niet blauw en ook niet geweest het is al een week geleden maar het doet nog steeds pijn het is alleen als ik mijn mijn elleboog ergens langs afgaat dan heb ik een brandende pijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij ben je met je elleboog tegen een verkeersbord aangekomen

Het beste antwoord

Ik denk dat je een zenuw hebt geraakt die gewoon irriteert.
Men spreekt ook wel over je tinteldoosje.
Dat kan flink pijn doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Even naar de dokter ermee ;-) die behandelt dat en is het over een paar dagen beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wat kraakbeen beschadigd.
Dat is slecht doorbloed dus geneest erg langzaam.
Kan de dokter weinig aan doen.

Bij twijfel altijd even laten kijken, hier zien en voelen we ook niets.