Waarom zitten er strepen over me hele lichaam na het slapen?

Nu heb ik al last van stria omdat ik overgewicht heb. Maar, soms, na het slapen, merk ik een heleboel strepen op, die er net uitzien als de stria maar meestal al voor de begin van de middag alweer verdwenen zijn. Mijn kleding zit los genoeg lijkt mij. Dus iemand n idee? (of is dit echt te weinig info?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Dat komt door de vouwen waar je opgelegen hebt van je onderlakens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn afdrukken van bijvoorbeeld je laken zoals eerder genoemd.
Soms zie je ook wel eens iemand die net wakker is met een streep over het gezicht. Dan zat er een kreukel in het kussen.
Ikzelf word vaak wakker met een hand op mijn buik. Dan heb ik daarop gelegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik ben ook wel eens wakker geworden van een hand op mijn buik. Dat was de hand van een logeetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook wel eens met een streep op mijn gezicht.Had ik op mijn l*l gelegen haha.