Dagdromen is
* rustig denken over dingen die zouden kunnen gebeuren.
* fantaseren en niet letten op wat er om je heen gebeurt
* ook wel gewoon mijmeren, suffen, fantaseren.
* je gedachten laten gaan.

Dat is heerlijk om te doen en het is vooral heerlijk om daarbij je ogen te sluiten.

Zodra je eventueel in slaap valt, dan heb je geen dagdromen meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Natuurlijk kan dat. Waarom niet? Je moet alleen oppassen dat je dan, mocht je slaperig zijn, niet in slaap valt....
Amadea
12 jaar geleden
Jazeker, de kans is alleen groter dat je echt in slaap valt haha.