Alcolado Glacial kun je kopen bij de drogisterij en kost ongeveer € 3,00 voor 500 ml.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik zag het net ook staan op die site.
Op deze site kun je het echt bestellen en thuis laten bezorgen. Het kost op de Antillen inderdaad ongeveer 3 euro per 500 ml maar in Nederland is het wat duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi flor bedankt voor je antwoord
maar heb het besteld en betaald maar hoor er niets van hoe ik het thuis krijg heb jij een idee dan hoor ik het graag gr coby
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Coby,
Probeer het even via "contact" op de website. Vragen waar het blijft.