Nee, je valt niet sneller af. Je verliest meer vocht maar vult dat bij wijze van spreken zo weer aan als je daarna een glas water drinkt. Je zou wel sneller afvallen als je gaat fietsen als het hard vriest. Als je het namelijk koud hebt verbrandt je lichaam meer energie doordat het zichzelf warm wil houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij 30 graden.
Door de warmte zul je sneller vocht uit je lichaam kwijtraken.
Al is het niet verstandig om je bij die temperatuur extreem in te spannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja je valt dan sneller of omdat je dan veel meer gaat zweten ! als het 19 graden is moet je vaak nog warm worden !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zweet meer bij 30 graden.
Dus je verliest meer vocht.
Net als in de sauna.

Je verliest niet meer vet bij 30 graden.

Dus ja op heel korte termijn en dus nee als je voldoende drinkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zal zeker afvallen in 30 graden maar helaas alleen maar vocht dus ik zou t je niet aanraden. van sporten val je eigenlijk sowieso niet af in eerste instantie omdat je lichaam spierrijker wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo warm 30 graden dan wil je gewoon niet fietsen! En dan val je al helemaal! Tenminste ik wel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij lijkt het dat je dan meer afvalt. Omdat je bij 30 graden veel meer gaat zweten door de hitte. Maar het is niet echt heel goed nee om met zulk warm weer te gaan sporten ofzo, als ik jouw was zou ik veel water mee nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is helemaal niets op tegen om gewoon te gaan fietsen met dit weer.