kan het kwaat als je scheve buikspieren hebt?

ik train al een tijdje mijn buikspieren en kom er nu achter dat de enekant iets hoger ligt dan de andre kant kan dit kwaat??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bespreek het met iemand die er verstand van heeft, die kan er naar kijken en er vervolgens een uitspraak over doen.

Als ik een prognose zou moeten doen uit het bovenstaande verhaal zou ik zeggen dat het geen kwaad kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen enkel menselijk lichaam is symmetrisch,dus de linker helft van je lijf is nooit helemaal gelijk aan rechts.Dat is dus niet erg.En bovendien heb je schuine en rechte buikspieren,dat hoort zo.
Als je blijft twijfelen kun je het natuurlijk altijd bij je Huisarts na vragen.