Als hij z'n werk goed doet herken je hem niet.
Maar ik denk aan deze dingen;
- Iemand die te lang ergens blijft hangen, bijvoorbeeld in een winkel zonder echt iets te kopen ofzo
- Als die persoon constant aan het rondkijken is.
- Als je dicht bij kan komen zie je vaak dat ze een oortje in hebben.
- LOL en als het B100 is dan komt er een antenne uit z'n schouder..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je het ziet aan de manier hoe diegene om zich heen kijkt???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je die zou kunnen herkennen zou hij niet meer geheim zijn.
ronron1212
12 jaar geleden
Aan zijn zonnebril terwijl het echt geen lekker weer is en een krant met een paar gaten er in waar hij doorheen kan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha! Zat ik ook aan te denken, aan die krant. Moest meteen aan die geheim agent van Bassie en Adriaan denken, met die antenne uit z'n schoen (ofzo) Plusje vd humor.
Een geheim agent of een (bedrijfs)spion is een volwassen persoon en heeft geen speciale kenmerken waaraan men deze kan herkennen.
Ze kunnen aan de hand van hun professie overal infiltreren.
Ze kunnen bv schoonmaker, catering steward, liftmonteur,
ict,er, postbeambte, melkboer, hot dog verkoper, kassier,
schilder, glazenwasser, toerist, kortom van alles zijn.

Het dient een bepaald belang waarom geheim agenten of spionnen ergens infiltreren in een bedrijf, groepering of een land.