Wanneer je slaapt van 19.30 tot 07.30 op welk tijdstip slaap je dan het diepst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Kimath
12 jaar geleden
Verschilt per persoon.

Antwoorden (3)

Meestal de laatste 2 a 3 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens je slaap doorloop je enkele malen de slaapcyclus, tijdens deze cyclus slaap je het diepst als je in de rem slaap bent, deze doorloop je dus meerdere malen per nacht, en het is per persoon afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals StevieRay al zei, zijn er verschillende stadia van slapen. Die wisselen zich steeds af. Soms slaap je heel diep, en op een ander moment kun je van het zachtste geluid al wakker worden. Dit verschilt inderdaad per persoon. Sommige mensen wisselen om de minuut, sommigen om de 10 minuten, enz.