Inentingen waar goedkoop?

Ik zoek adressen waar ik me goedkoop kan laten inenten. Ik weet al wat ik wil. (in dit geval gaat het om een 2de injectie tegen FSME (tekenencefalitis)).
Toch moet ik veelal nog consult kosten betalen (rond de 20 euro).
Nu heb ik zelf uiteraard ookal gezocht:
GGD-Hollands-Noorden: 45.50 + 19.90 consult
Lievervaccineren.nl: 68.30 + 18 consult
Vaccinatiepunt.nl: 50 + 20.

Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Vaccinatiepunt.nl lijkt mij het beste, maar uit eigen ervaring gewoon bij de GG&GD .....kost een beetje meer maar dan weet je wel dat het allemaal goed zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
qua prijs dan he. ja dat is hetzelfde, zo heet het bij mij in het dorp!
en wat denk je van de eigen huisarts.
En je verzekeringspolis nalezen hoeveel je vergoedt krijgt
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, dacht ik ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord
Het medicijn moet je waarschijnlijk zelf betalen.
Even telefonisch bij de huisarts, recept aanvragen en de assistent kan de injectie plaatsen.
Volgens mij ben je daar gewoon voor verzekerd.