Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je stoppen met boeren?

ik boer de laatste tijd echt heelveel, ik deed dat eerst echt bijna nooit, en een vriendin van me let er nu heel erg op en wil graag dat ik ermee stop, maar hoe moet dat? ik heb het niet eens meer door dat ik zoveel boer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Kimath
12 jaar geleden
drink je veel dranken met koolzuur? eet je snel?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geen frisdrank meer drinken (vooral geen cola), maar limonade zonder koolzuur of vruchtensap kiezen. Voorkómen dat je lucht inslikt. En niet een slok drinken gelijk met een hap eten naar binnen werken, maar dat omstebeurt doen.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je boert kennelijk uit gewoonte. Zorg er voor dat je iets meer bewust bent van wat je doet. Dan kan je er ook voor zorgen dat je minder boert.

Bovendien kan je je voedingspatroon aanpassen, zodat je minder neiging hebt, om te gaan boeren. Drink bijv minder frisdrank met prik.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
tja als je niet constant bruine bonen eet of veel frisdrank of bier met koolzuur of ander gasvormend voedsel
dan moet je er toch maar eens op letten of je diafragma getraind moet worden.
iets voor de huisarts als het echt erg is ?
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Dat je beter kunt stoppen met koolzuurhoudende dranken ligt voor de hand. Verder is de voornaamste oorzaak lucht slikken, vooral door te praten tijdens het eten. Het kan al een groot stuk schelen als je rustig gaat zitten om te eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding