Wat houden deze twee getallen in over mijn gezondheid?

Ik heb laatst een soort analyse laten maken in de sportschool. Daaruit kwamen twee dingen die ik niet begreep en ik heb nog niet langs kunnen gaan om het daar te vragen. Ik heb een BMR van 1863 kcal, houd dat in dat ik per dag 1863 calorieën nodig heb? En ik heb ook een weerstand van 617Ω, is dit goed of niet? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Het BMR of Basaal Metabolisme geeft aan hoeveel calorieën je lichaam verbruikt als het in rust is. http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php
Kimath
12 jaar geleden
geen idee of het goed is trouwens :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt! Ik ben verder gewoon gezond en heb een goede conditie etc., dus ik denk dat dit ook wel goed is :P Maar ik weet nu wel wat BMR is, bedankt!

Antwoorden (1)

Dat zijn volgensmij positieve getallen. Voel je je wel goed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je of ik mij wel goed voel? :P
Kimath
12 jaar geleden
ik snap het ook niet :P