Wat zijn dit voor vlekken

Help

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jokbulten. Kan van alles zijn. Maar er zijn nu weer allerlei prikbeestje aktief. Maar ook een vlo beet kan er zo uitzien.

Antwoorden (7)

Misschien een vorm van eczeem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ziet er uit als een doodnormale muggenbult, als dat et net is en je hebt er last van, kun je beter naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleine beestjes die jou lekker vindeb. Zoals meiten of iets anders. Het kan ook vlooien zijn van een huisdier die ineens niet meer in huis is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een muggenbeet of vlooienbeet kan het zijn, daarbij heb je ook jeukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat het muggenbulten zijn, maar het kan ook zijn dat je door een ander beest bent gestoken het kan natuurlijk ook eczeem zijn maar als je het niet vertrouwd kun je even langsgaan bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt op ringworm..klinkt erger als het is...ze noemen het zo omdat de plekken ringvormig zijn :) Ringworm is een schimmelinfectie,ik zou het even aan je huisarts laten zien dan krijg je er een zalfje voor. Het is wel besmettelijk,in de link kun je er wat uitgebreider over lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij ordinaire muggenbulten!