Kan het kwaad om je stopweek korter te maken?

Kan het kwaad als je eenmaal je stopweek begonnen bent, hem eerder te stoppen? Voor mij in dit geval na 4 dagen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan geen kwaad. Het aantal dagen maakt ook niet uit. Alleen begin je dan alweer met een nieuwe strip voordat je bloeding over is, maar dat kan geen kwaad.

andersom, je stopweek langer maken, kan als gevolg hebben dat je zwanger raakt. Ook de eerste week na de stopweek mag je geen pil vergeten: dan heb je de grootste kans en kan je het beste een morning-afterpil gaan halen.

je kan trouwens ook de stopweek helemaal overslaan.
Heerlijk: geen PMS meer, geen buikpijn, geen stemmingwisselingen, geen bloed.
je krijgt een tot drie keer per jaar een bloeding, maar verder heeft het meer voordelen dan nadelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je stopweek overslaan heeft wel nadelen je kunt er namelijk minder vruchtbaar door worden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je daar bronnen van?
het aantal beschikbare eitjes wordt hierdoor niet beïnvloed.
vind het wel interessant om te weten