Tijdens mijn menstruatie verloor ik iets dat leek op spierweefsel.. wat is dit?

tijdens mijn menstruatie ben ik iets verloren dat leek op spierweefsel (zelfde kleur, structuur) ik heb alleen geen idee wat het zou kunnen zijn..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Het zouden wat bloedstolsels kunnen zijn.

Als je geen pil slikt (of andere hormoonzooi gebruikt) bouwt zich in de loop van je cyclus een 'nestje' op in je baarmoeder om een eventueel bevrucht eitje te ontvangen.
Dit is een slijm achtig gedoetje. Ongesteld zijn is het afstoten van dit nestje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan was het dus geen menstruatie, want als je aan de pil bent menstrueer je niet echt, je krijgt een bloeding. Als je wel geslachtsgemeenschap hebt gehad zou het kunnen zijn dat je toch in verwachting bent geweest en een vroege miskraam hebt gehad. Ik zou het aan de dokter vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, goede aanvulling van Stippel.
Het gebeurt heel vaak zo'n hele vroege "miskraam".
Als je je ongerust maakt, dan even de dokter bellen.
Het kan een stukje opgebouwd slijmvlies zijn dat word afgestoten. Soms is dat wat dikker. Bij alle vrouwen verschilt het.
Bronnen: