Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarmee snel aankomen korte tijd?

Waarmee kan ik snel aankomen in een korte periode? (op het gebied van voedsel)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (12)

Ben bang dat dat niet gaat, maar wat vind jij een korte tijd?
afvallen in korte tijd gaat ook niet trouwens
(Lees meer...)
anneliez
14 jaar geleden
Meestal vragen mensen andersom :p
Om op een verantwoorde manier aan te komen, kun je het beste naar een diëtiste gaan.
Die kan samen met jou een gepast voedingsschema samenstellen om op een gezonde manier aan te komen. (en niet snel, want dat is niet gezond.)

Toegevoegd na 35 seconden:
Mag ik trouwens vragen waarom je zo graag snel aan wilt komen?
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Jezelf volproppen met snacks. Dit is wel echt af te raden, hoe dun je nu ook bent of hoe weinig je weegt. Informeer bij een dietiste naar de mogelijkheden. Hij/zij zal zeker goed advies voor je hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krijg je ook puistjes van
Als je niet ziek bent, en een normale stofwisseling hebt, eet dan wat extra plantaardige vetten van o.a. olijfolie, noten en bijvoorbeeld avocado. Eet wat meer koolhydraten dan je normaal gewend bent (aardappelen, brood, pasta, rijst etc)

Wil je niet op een 'bewuste/gezonde' manier wat dikker worden, probeer dan een wat meer dierlijke vetten te nemen, bijvoorbeeld door speklappen te eten, volvette kaas en slagroom te nemen. Bak je voedsel dan ook in een echte roomboter. En neem dan ook maar gelijk een toetje bij elk diner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt al veel goede tips gekregen. Om niet in de herhaling te vallen wil ik je nog als tip meegeven, veel koolhydraten eten. Bijvoorbeeld volkorenbrood met (volvette) kaas.
Dierlijke vetten zou ik evengoed proberen te vermijden. Deze zijn en blijven slecht voor je. Olijfolie, maisolie e.a. zijn hier een goed alternatief voor en bevatten net zoveel calorieën.
Maar ga aub niet overmatig snacken. Dit is per definitie slecht voor je.
Er zijn ook gezonde voedingsmiddelen die veel calorieën bevatten. Probeer hier meer van te eten.
Zo blijf je je ook goed voelen.
Jezelf volproppen met suikers en slechte vetten maakt loom en moe.
Sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan iemand me vertellen wat er fout is aan mijn antwoord?
Volg het bodybuilders dieet in lichte maten, ofterwijl koop een pot met speciale poeder meng dit met melk en drink heel de dag proteïne shakes. Of gewoon veel snacken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij zit er in baklava het allermeeste kc,s dus daarmee moet je wel snel aan komen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Vaker tussenmaaltijden nemen. Eet bijvoorbeeld een schaaltje yoghurt met fruit, een boterham met boter, beleg of kaas tussendoor.

- Maak de maaltijden niet te zwaar, dat wil zeggen gebruik niet te veel vet, want vet remt de eetlust.

- Neem een half uur voor de maaltijd een kopje bouillon, een appel of tomatensap. Dat stimuleert de eetlust.

- Andere verantwoorde tussendoortjes zijn havermoutpap, een beker melk of andere zuiveldrank, groentesoep met ballen en vermicelli , mueslibol, appel-rozijnenkoeken en mueslirepen.

- Leg een voorraad aan van etenswaren zodat u altijd iets bij de hand hebt om te eten.

Zorg verder voor voldoende rust en ontspanning.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt :) Het advies komt van een dietiste (zie bron)
Hoeveel zou jij willen bijkomen?
Ik zou zeggen, fast-food, maar gezond is dat niet!
Eigenlijk zou je vragen om gezond bij te komen.
Ik zou bijvoorbeeld dan veel puree eten, af en toe saus.
Maar het beste is gewoon méér eten, want als ik wil vermageren, eet ik minder, en dat helpt ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het nódig is om snel aan te komen, kun je het beste een afspraak bij een diëtist maken. Die kan samen met jou een eetplan opstellen dat effectief, zinvol, gezond en haalbaar is. Indien nodig kunnen er dan ook dingen als vloeibare voeding worden voorgeschreven (van dat spul waarmee je al een groot deel binnenkrijgt van wat je nodig hebt, wat makkelijk kan zijn als eten moeilijk gaat).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de apotheek verkopen ze "aankom"-drankjes. Helpt heel erg goed. Ik zou dit echter nooit op eigen gelegenheid gaan drinken, maar altijd na overleg met een dieëtiste of arts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb deze vraag een tijdje geleden gesteld...

En ik kan je dit vertellen ik was 63 kg

Door altijd te eten als je honger hebt.
Veel chocomel/brood/kwark/bananen/kiwi/mueslierepen

En 2/3 keer in de week naar sportschool te gaan krachttraining van 3 kwartier.

Ben ik in 2 maand tijd naar 68,5 kg gegaan,..

5,5 kg maar ook door de krachttraining voel ik me erg goed.

En ben ik diegene die me dit heeft voorgesteld op goeie vraag nog steeds dankbaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing