Kun je een tegemoetkoming krijgen bij je zorgverzekering om te sporten bij een sportschool?

Ik ben bij CZ.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee dat is discriminatie lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heeft dat met discriminatie te maken?
anneliez
12 jaar geleden
snap ik ook niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom is dat discriminatie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat mensen die geen geld hebben voor de sportschool dan ook nog eens meer moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het volgens mij eerder onrechtvaardigheid dan discriminatie.
Nee dat krijg je niet.
ronron1212
12 jaar geleden
De enige die je dat kan vertellen is CZ, of je polis doorlezen.
anneliez
12 jaar geleden
Nee dat kan niet.
Sportscholen zijn idd duur, wat je ook kan doen is voor dat geld zelf een loopband halen, of gewoon buiten aan de ren gaan.