Een vriendin van mij is aangerand, wat moet ik doen?

Enkele dagen geleden. Ze ging naar een verjaardag en met enkele jongens gebeurde het toen. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik weet wel wie een van de jongens was. (via twitter). Tevens is der telefoon gestolen tegelijk. Ik zei dat ze aangifte moet doen. Maar niemand mag er vanaf weten zei zij. Ik wil actie ondernemen maar ik sta radeloos. Ze is alleen vandaag nog tot zes uur hier op de camping, (waar ze overigens regelmatig komt). Ik ga er vanmiddag heen.

Hoe moet ik dit aanpakken, HELP?!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Het beste antwoord

Melden bij http://www.meldmisdaadanoniem.nl/
Vertel je vriendin dat ze ook melding kan maken bij het politiebureau, dat is geen aangifte, maar dan weet de politie er wel van.
Hoewel ik vermoed dat ze er niet over wil praten met anderen, is dat wel van belang, voor haarzelf, en voor andere meiden die deze 'heren' gaan tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoe moeilijk ze het ook vind aangifte doen lijkt mij het beste. Maar meer dan een advies geven en naar haar luisteren en evt. troosten kan jij niet doen denk ik..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
STOP!
Voordat je aangifte en alles gaat doen, kijk of het wel echt is gebeurd (!!!)
Het klinkt alsof je die vriendin niet gelooft maar je moet dat echt doen!
Misschien is ze haar telefoon wel gewoon kwijtgeraakt
Of ging ze wel met die jongens mee maar vond ze het niet erg

Je kan me raar vinden dat ik zeg dat je haar niet blindelings moet geloven
Maar ik heb dit zelf ook gehad, ik was er kapot van geweest toen ik had gehoord wat er allemaal met mn vriendin was gebeurd, later bleek het niet waar te zijn

Dus ga eerst op onderzoek uit.
Anders blijf je er maar over piekeren, en geloof me, daar word je niet gelukkig van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef je gelijk, maar ze is ergens helemaal van streek..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was mijn vriendin ook
Ze was helemaal kapot ervan!
Ik dacht echt dat ze zielsongelullig was
Maar het bleek niet waar te zijn dus zoek eerst uit of t waar is of niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dat ik nog geen +jes kan geven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahah ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het heel vreemd dat ze geen aangifte wil doen en niemand het mag weten.
Vraag haar waarom niemand het mag weten,.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap wel dat ze niet wilt dat iemand het weet en dat ze geen aangifte durft te doen (iemand die ik ken heeft bijna hetzelfde meegemaakt) dus op zich is dat niet zo "bijzonder".
Maar inderdaad, op aan de bel te gaan trekken terwijl je er nog niet 100% zeker van bent is wel riskant.
Ik snap trouwens dat van twitter niet helemaal, heeft zij dat op twitter gezet of die jongen?
Succes in elk geval en Liinde een plus ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens, ik zeg niet dat jou vriendin zo is, maar veel meiden die zijn 'aangerand' zeggen dit om aandacht te krijgen, van die jongen(s) zelf of van vrienden ofzo..
Ik beschuldig niemand Trouwens bedankt kirke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Een vriendin of uw vriendin?
Zet haar voor het blok en informeer haar ouders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriendin. Haar ouders ken ik niet, maar de dienen inderdaad geïnformeerd te worden!