ik ben robbin ik schop veel in mijn slaap hoe komt dat en hoe kan ik dat verkomen gr robbin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Restless legs zou het kunnen zijn,google er eens naar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo robbin,

Het zal je maar heel gek zijn wat ik je nu als tio zal geven. Maar probeer het een keer aub.

Onlangs ben ik in een onderzoekers instituur in turkije geweest waarin er werd vertelt over het manipuleren van je dromen.

Dit kan je doen mede door een groot stuk magneet net naast je kussen te leggen op max 0,3 cm van je hoofd.

Magneet ter grootte van een hand ong. Mag ook kleiner , maar niet al te klein.
Dit zal je ervan kunnen helpen.

Laat me weten .

Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat een probleem voor jou is, zou je het medicijn Inhibin kunnen innemen.
Google maar eerst op de naam voordat je het bij de apotheek koopt (je hebt in Nederland geen doktersrecept nodig)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
Mijn moeder had dit ook,
de huisarts had haar aangeraden een stuk zeep in bed te leggen.
Dit heeft mijn moeder heel goed geholpen, nu heeft ze het niet meer.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je dat constant of alleen een bepaalde periode van je slaap? Heb je nog andere "verschijnselen"? Ben je erg moe als je opstaat?
Als je binnenkort een keer naar de dokter gaat, zou ik dit even aangeven. Misschien is het iets onschuldigs en gerelateerd aan de slaapperiode, maar het kan ook iets anders zijn zoals nachtelijke epilepsie-aanvalletjes.