mannen met borsten

Man van 23 jaar. Ik heb sinds mijn pubertijd borsten gekregen en deze zijn nooit weggegaan Ben niet dik 185cm lang 82 kilo.Wat is hiet aan te doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (6)

Er is hier een operatie voor ik geloof dat het een soort lyposuctie is
Het onnodige vet of wat er zit word weggehaald
Dit heb ik ooit op tv gezien met iemand die ook niet dik was en na de opperatie was er niks meer van te zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt ontwikkelde melkklieren in je borsten hebt, kun je daar met plastische chirurgie wat aan laten doen. Je krijgt dan een borstverkleining. Volgens mij wordt dit niet vergoed door de verzekering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet gynaecomastie. Kijk op de url voor een plaatje. Zover ik weet is daar alleen operatief wat aan te doen, maar dat wordt wel vergoed door de zorgverzekering. Als het iets is waar je je erg voor schaamt of mee zit dan kan je altijd contact opnemen met je huisarts om het verder te bespreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas zijn deze niet echt weg te trainen. Tenzij je hard aan body- building gaat doen. Je zal het alleen operatief kunnen verwijderen.
Maar weet wel dit er zijn genoeg mannen en vrouwen die dit erg aantrekkelijk vinden. Waarschijnlijk zijn je tepels ook erg gevoelig, en daarvan kan je nog heel veel plezier beleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal verdwijnt borstvorming bij jongens na de puberteit. Is dat niet het geval, en op je 23e zou dat wel zo moeten zijn, dan lijkt het me raadzaam om eens met de huisarts te gaan praten. Er is een heel redelijke kans dat een behandeling, hoogstwaarschijnlijk chirurgisch, wordt vergoed door de verzekering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je niet wilt laten opereren, en je ziet het door je kleren heen, zou je je borst heel strak kunnen omwikkelen met een dunne doek.
Je kunt dit uiteraard alleen doen als je je kleren aan hebt die dag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1. Of borstreducerende bh's, die bestaan ook. Geen idee waar je ze vindt en hoe zoiets officieel heet trouwens.