nee, maar net als hier zul je er niet voor opgepakt worden. Het zal afgepakt worden, je wordt gefouilleerd en evt je auto doorzocht. Je krijgt er geen strafvervolging voor... Heeft geen nut, 40% van de jongeren blowt daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee!

Je zult als nederlander echt wat mee maken in frankrijk als je betrapt wordt door die chauvinistische gendarmerie!
Die maken er echt een poppenspel van!

Maar ook in la france word veel wiet gerookt!
Alleen is het daar wat meer verstopt!

Maar kijk uit wat je doet, want die franzosen zijn naar mijn mening echt naar volk!

Ik heb daar ooit 1 dag vast gezeten dus ik weet wat voor mieren**kers het zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, in geen enkele EUlidstaat is het legaal om wiet te roken, dus ook niet in Frankrijk. In Nederland is het ook illegaal, alleen wij gedogen het tot een paar gram. (Hier staat wel in de wet dat het illegaal is, alleen de opiumwet wordt op dat punt niet gehandhaafd)