Als ik een tampon gebruik lek ik alheel snel door want ik verlies echt super veeeel bloed hoe moet ik dat met zwemmen doen?

Bij een "normaal" tampon gebeurt dat ook

Weet jij het antwoord?

/2500

je hebt ob super plus ik gebruikte dat toen ik extreem veel bloed i.v.m heftige pilreactie verloor en verwisselde die om de 1,5 uur ik vond het harstikke fijn je hebt eventueel ook super die zijn een maatje kleiner want superplus is wel hee groot maar werkt perfect bij veel bloedverlies! Als je echt gigantisch veel bloed verliest misschien toch even naar de huisarts voor een oplossing Succes

Dan moet je toch echt een grotere maat nemen. In de supermarkt heb je ook super. En in de drogist heb je ook extra super (licht blauw van ob). Op tijd vervangen en als het met zwemmen echt niet gaat, dan maar een paar daagjes niet.

Ik zou een tampon aan de onderkant wat los maken waardoor je eigenlijk een voetje krijgt aan de tampon dit help vaak, daarnaast zou ik geen tampon nemen met die schuine gleufjes dit werkt averechts. Je zou ook eens naar de dokter kunnen gaan!

Ik stel voor om aan de pil te gaan. Ik had er ook veel last van, maar sinds ik aan de pil ben is het een stuk minder! Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100