Weet iemand wat dit is: beetje misselijk, buikpijn, diarree en keelpijn en droge keel

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.8K

Antwoorden (7)

Griep. In bed en over 48 uur voel je je weer een stuk beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 opties:

- griep
- buikgriep
- de helft van de mexicaanse (maar die is het vast niet en dan moet je heeeeeeeel veel pijn hebben)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkeerde Taugé gegeten? ;)

Wij kunnen aan de hand van deze paar steekwoorden niet bepalen wat er met je aan de hand is. Je zou even langs de huisarts kunnen gaan, deze kan je duidelijk advies geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Bovenstaande is voor mij heel herkenbaar als er alcohol en/of drugs in het spel zijn geweest. Doorgaans heb je hierbij geen koorts. Mocht je toch ook nog koorts bij je klachten hebben, dan zou ik even de huisartsenpost contacten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kunnen zowiezo niet vast stellen wat je mankeert
ik zou een huisarts raadplegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een zomergriepje of wel een verkoudheids virus infectie.
Helaas heb ik het ook, nu de vierde dag, heb er ook veel spierpijn bij gehad in de benen en armen en was drie dagen mijn stem kwijt.
Mond spoelen met Tea Tree oil, verlicht aanzienlijk de zere keel, verders gewoon uitzieken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan een virale infectie zijn. Als je morgen op schooluitstap gaat, zou ik toch even naar de huisarts gaan. Hij/zij kan dan wel niets aan het virus doen, maar wellicht wel de symptomen verlichten, zodat je toch nog iets hebt aan de uitstap.