Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat dit is: beetje misselijk, buikpijn, diarree en keelpijn en droge keel

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Griep. In bed en over 48 uur voel je je weer een stuk beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 opties:

- griep
- buikgriep
- de helft van de mexicaanse (maar die is het vast niet en dan moet je heeeeeeeel veel pijn hebben)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkeerde Taugé gegeten? ;)

Wij kunnen aan de hand van deze paar steekwoorden niet bepalen wat er met je aan de hand is. Je zou even langs de huisarts kunnen gaan, deze kan je duidelijk advies geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Bovenstaande is voor mij heel herkenbaar als er alcohol en/of drugs in het spel zijn geweest. Doorgaans heb je hierbij geen koorts. Mocht je toch ook nog koorts bij je klachten hebben, dan zou ik even de huisartsenpost contacten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kunnen zowiezo niet vast stellen wat je mankeert
ik zou een huisarts raadplegen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een zomergriepje of wel een verkoudheids virus infectie.
Helaas heb ik het ook, nu de vierde dag, heb er ook veel spierpijn bij gehad in de benen en armen en was drie dagen mijn stem kwijt.
Mond spoelen met Tea Tree oil, verlicht aanzienlijk de zere keel, verders gewoon uitzieken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan een virale infectie zijn. Als je morgen op schooluitstap gaat, zou ik toch even naar de huisarts gaan. Hij/zij kan dan wel niets aan het virus doen, maar wellicht wel de symptomen verlichten, zodat je toch nog iets hebt aan de uitstap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding