Je kaken is vooral botstructuur van een deel van je gezicht.
Je kunt je spieren trainen maar echt zichtbare veranderingen zal dat niet geven.
Vrouwen accenturen de kaaklijn door middel van make up of kapsel.
Een plastisch chirurg kan de kaak breder maken maar dat is vrij rigoureus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

door veel kauwgom te kauwen versterk je wel je kaakspieren, maar of dat écht helpt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kan je het breder laten lijken door bakkebaarden te gaan dragen...