Hebben groeihormonen ( voor de spiergroei ) ook effect op de groei van je penis?

Een vriend van mij is 26, gebruikt legale testosteron verhogers voor het fitnessen en merkte op dat zijn penis ook was gegroeid de afgelopen maanden. Kan dit, of is het misschien wishful thinking van hem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.2K

Het beste antwoord

Er kan niet eens een verband zijn, want in een penis zitten geen spieren, maar zwellichamen die zich met bloed vullen.
Nou weet ik niet om wat voor hormonen het in dit geval gaat, maar ik weet wel dat anabolen e.d. juist een negatief effect op de piemel hebben... namelijk dat hij niet meer steigeren wil...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Iets dat de penis laat groeien is meer waard dan viagra. De heilige graal van de farmaceutische industrie. Als dat zou bestaan was het al uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is zijn buik wat kleiner geworden, waardoor zijn penis groter lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na de puberteit is de penis volgroeid zoals meeste andere delen van het lichaam.

Er zal nooit sprake zijn van groei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoop is de wens van de gedachte. Als hij dat vind gelukkig voor hem. Is hij nu gelukkiger. Het zal echter een wens blijven het werkt niet
ronron1212
13 jaar geleden
Ik moet je vriend teleurstellen: groeihormonen voor de spiergroei hebben juist een tegengesteld effect op de grootte vd penis, sterker nog: je kan er impotent van worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat hij jouw ook aan die pillen wil hebben. heeft hij een handeltje in deze pillen.