Mag je op zn minst 3 lepels muesli of een beetje rijst met een eiwitrijk dieet hebben?

Maar laten we dan ook echt zeggen iets van 40 koolhydraten per dag in dat dieet(ofzo).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
je hoeft je toch niet zo strikt te houden aan zoiets?
Ik zou het meer als richtlijn aanhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar ik snap het dieet niet helemaal dus ik dacht ik vraag het even na. Op een site stond namelijk 'je mag geen brood,rijst of pasta'

Antwoorden (1)

Ja weet bijna zeker van wel 3 lepels musli bevatten geen 40 g koolhydrathen en van 3 lepels musli word je echt niet dik hoor ;)