is het raar dat de pil neit werkt bij myomen? en moet je dat terug naar het ziekenhuis om te onderzoeken wat wel goed is ofzo ?

__

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

bij mij als ik die 7 dagen stop met de pil komt de ongesteldheid altijd een van de laatste dagen misschien bij jouw ook? ander moet je 2 maanden met de pil stoppen om te kijken of je ongesteld wordt en als je dat wordt gewoon stoppen met de pil . en als dat ook niet werkt raad ik je aan naar een dokter te gaan niet meteen naar het ziekenhuis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De werking van de pil staat los van het al dan niet hebben van myomen.
Als je vragen hebt over een specifieke situatie, kun je die vragen beter aan de behandelend arts voorleggen.