krijg je kanker door henna?

ik wil henna gebruiken, ik kan goed tattoos maken, op mn arm, mn vrienden zeggen steed stop met tattoos maken op je arm, oke het is wel mooi maar je brengt schade aan j zelf, dus ik wil weten of j kanker door henna krijgt??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Henna is een natuurproduct. De ingredienten bestaan uit natuurproducten. Heel veel mensen gebruiken dit product om het haar of lichaam te kleuren. Je hebt tegenwoordig verschillende kleuren. Check eens een marokkaanse toko voor de kleuren. Het wordt al jaren gebruikt door zowel marokkaanse als nederlandse mensen. Je kunt het dus gewoon gebruiken. Het enige "gevaar" is dat iemand een allerigische reactie krijgt maar die kans is minimaal. Veel teken plezier!

Ik geloof niet dat er gemiddeld meer marokkaanse vrouwen (die toch veel henna gebruiken)met kanker zijn, dan niet marokkaanse. Gebruiken je vrienden het niet als n smoesje omdat ze die henna niet mooi vinden?

maak je maar geen zorgen. henna veroorzaakt geen kanker. misschien kan iemand wel een allergische reactie krijgen, maar zeker geen kanker. anders zou half afrika kanker hebben! en dit is natuurlijk niet zo.

Ik dacht dat je kanker kreeg omdat er op straat in arme landen vaak met henna gewerkt word die gemaakt is van oude olie en rubber en benzine enzovoort. Omdat dat goedkoop is, en op straat te vinden. maar als je goede henna hebt dan is het geen probleem lijkt me.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100