Ik heb bultjes rondom en op mijn tepelhof, is dit erg of is het gewoon normaal?

ik ben onder de 15 en boven de 10 jaar, wat ik heb vind ik erg lelijk en ik schaam me er ook wel voor, ookal kan niemand het zien. Ik zou graag willen weten of dit normaal is, want naar de dokter gaan dat doe ik niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (4)

Schaamte voor je lichaam is nooit goed.
Die bultjes heeft ieder meisje en iedere vrouw: het is niets bijzonders, en mannen hebben er geen mening over. Maak je dus niet ongerust.
Ga voor de spiegel staan en bewonder je lijf. Je bent mooi zoals en bent. En het is goed, dat iedereen een beetje verschillend is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak je geen zorgen, dat is hartstikke normaal.
Je hoeft dus ook echt niet naar de dokter.
Vervelend dat je het zelf niet mooi vind, maar misschien een 'troost' dat (bijna) iedereen dat heeft. Elke tepel ziet er gewoon anders uit en daar kun je (helaas) niet veel aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn inderdaad veel meer mensen die het hebben. Zie de link hieronder.
Het is niet erg, maar het kan vervelend voor je zijn als je het zelf raar vindt. Maar dat hoeft dus niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Wow, zijn inderdaad veel mensen die zoiets hebben.
Ik heb zelf ook een paar van die bultjes, maar ik stoor me er niet zo aan, want je ziet ze alleen als je van heel dichtbij kijkt.
Dat is heel normaal en niks om je voor te schamen, aan je lichaam kan je weinig doen.