Welke insecten/insectenbeten/steken,en welke planten helpen tegen Astma en/of allergieën??

Ik heb vrienden met astma en allergieën,ik had dit als kind ook,maar ik liet mij als kind vrijwillig bijten en steken door allerlij dieren/insecten,want ik wist dat elk gif wel voor iets goed is. En nu ben ik al jaaaaren genezen.

Toegevoegd na 47 minuten:
Als kind had ik oa:Hooikoorts,netelroos,huidallergieën,niet tegen de zon en niet tegen de kou kunnen,niet tegen dieren kunnen zoals honden en katten en meer.Daarom las ik zeer veel natuurboeken over planten en dieren,en mede daardoor liet ik mij bijten door muizen,spinnen,grote insecten die door de huid heen kunnen bijten tot bloedens toe,mieren.Ook liet ik mij steken door bijen,hommels en wespen en geloof me,ik moest moeite doen om ze zo ver te krijgen want zij steken liever niet.Ik at brandnetelblaadjes en was verbaast dat ze in de mond niet branden maar wel in de hand.Ik at als kind vis,en wel levend gelijk een otter dit doet,hoewel ik gebakken vis niet lustte.De jaren daarna had ik een hond,en ging ik om met vele andere honden,en dit met plezier en zonder er last van te hebben.Nog later had ik met mijn vrouw een 9 tal katten,alles bij elkaar geteld,ook dit met veel plezier en zonder last voor mij.Nu hebben wij op een ander adres twee katten,met veel plezier en zonder last voor mij. Last van zon en koude,bestaat niet meer voor mij.Het waarom is nu zo lang geleden...Hoe zit dat weer?Iets over insecten...en zo.Ik ben 46 jaar en gezond.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit is wel een heel moeilijke vraag, omdat allelei stoffen uit de natuur voor iedereen anders werkt. We weten inmiddels dat mierenzuur een geneeskrachtige werking heeft, het wordt ook in een ziekenhuis gebruikt. het zit in de steek/ beet van mieren, wespen, bijen, hommels en in brandnetels. Iedere dag twee kopjes brandnetelthee, is bloedzuiverend en versterkend voor het hele lichaam. Hooikoorts,netelroos,huidallergieën en astma, komen vaak samen voor en zijn voor een deel erfelijk, voor een deel door stress en voor een deel door invloed van buitenaf. Veel mensen met dit soort problemen groeien er uiteindelijk overheen, dat zou de reden kunnen zijn, dat je er geen last meer van hebt en dus niet door al die steken en beten door insecten. Het is dus erg complex je vraag te beantwoorden. Pepermunt thee helpt bij hooikoorts, ook verse blaadjes hiervan helpen. Maar ook thee van Duizendblad, heeft mij voor tegen de hooikoorts erg goed geholpen. Maar ook gezonde voeding en een vooral regelmatig leven. Zorgen voor een gezond lichaam en geest, is vaak de basis van zelfgenezing. De echte Alant ook wel griekse Alant genoemd wordt gebruikt als kruidenthee tegen aandoeningen van de luchtwegen, astma, bronchitis en kinkhoest, stoornissen van de spijsvertering. Het regelmatig innemen van bijenstuifmeel ( reformwinkel) kan helpen tegen allergieën. Gek genoeg helpt mediteren ook!!

Wat de planten betreft: Weegbree. Zeecitrus. Boswellia. Scutellaria.

Akkermunt (zeer effectief bij astma) Roomse Kamille (behandeling van wonden - eczeem) Siberische Den (astma) Mekkabalsem (eczeem - astma) Pommerans (eczeem en acne - bestrijdt infecties) Spar - Balsemspar (astma)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100