Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe oud moet je zijn om je borsten te vergroten?

Moet je wachten tot na je achtiende totdat ze zijn uitgegroeit of kunnen ze nog steeds doorgroeien als je eenmaal een borstvergroting heb laten doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe het gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ roland, inderdaad... -.-
Kimath
14 jaar geleden
Beter niet doen, ziet er vaak niet mooi uit men veel meiden kiezen iets dat totaal niet bij hun lichaam past. Verhoudingen kloppen dan niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vriendinnen met kleine borsten (HELE kleine borsten) en die zijn er wel degelijk erg onzeker over. En eerlijk gezegd; ik moet er ook niet aan denken om geen/weinig borsten te hebben. Echter vind ik het resultaat van een borstvergroting (kijk eens naar voor,- en na foto's) vaak verschrikkelijk fake. Daarnaast zijn er ook risico's aan verbonden, lees die even door:
http://www.borstvergroting.nl/over-de-behandeling/risicos-en-complicaties/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud ben je overigens?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap je ik wil ook een borstvergroting en voor diegene die zeggen doe het niet is wel makkelijk als je zelf niet in die situatie zit. Ik ben er hard voor aan het sparen. Ik ben dan ook 23 maar wist ook al op mijn 16de dat ik het wou.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Zolang ze nog groeien moet je er niet aan sleutelen. Al was het maar om te zien hoe groot eea uit zichzelf wordt. Aanpassen tijdens de groei kan allerlei vervelkenbde bij-gevolgen hebben, zoals half uitgegroeide implantaten, scheefgroei ed.
Wacht tot je lichaam een jaar of 2 stabiel is, dan kan je altijd nog aanpassen, mocht je dat willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, officieel moet je wachten tot je achttiende.

Daarnaast wil ik vermelden:
- Je borsten zijn wellicht nog in de groei (sommige meiden krijgen ze echt superlaat)
- Ik kreeg enorme borsten (en daar was ik dan weer niet blij mee) van de pil (microgynon). Overigens werd ik voor de rest niet dikker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing