Al 8 jaar tepel piercing, maar er komt 1 keer in de zoveel tijd wit pus uit mijn tepel.

Dit ruikt niet fris. Het is niet ontstoken, heb er nooit last van.

Als ik ga douchen, knijp ik een beetje zodat het schoon word. Het is ook niet elke dag dat het eruit komt. Het is ook niet veel wat eruit komt.

Jullie enig idee???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga je gewoon naar de huisarts zoals ieder mens en dan komt het wel weer goed.over het algemeen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig gaat niet iedereen voor dit soort kleine dingetjes naar de huisarts, het is maar een beetje talg, meer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor dit ga ik inderdaad niet naar huisarts.

Het beste antwoord

Als het niet ontstoken is dan is het geen pus maar talg.
Kan geen kwaad wanneer je het schoon houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar had ik niet aan gedacht, bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. ;-)

Andere antwoorden (2)

Dat is helemaal niet zo raar. Ik heb geen tepelpiercing maar ik heb aan een kant ook gewoon wittig vocht uit mijn tepel. De laatste borstvoeding die ik heb gegeven is 3,5 jaar geleden dus daar komt het niet van.

Zolang het niet ontstoken is, is het dus normaal dat er wat vocht uit je tepel komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kunnen ook zeepresten en talg en creme resten zijn. Bij gaatjes in je oren heb je dat ook meestal en dat stink idd erg, lijkt wel kaas, hele oude verrotte stink kaas;-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ik weet helemaal wat je bedoeld. Nu ik al 2 van zulke antwoorden heb, lijkt het me duidelijk.