Wie testen jou op Corona in de coronateststraat?

Het lijkt me wat om daar elke dag met kapje, spatscherm en omhuld in een wit pak aan de lopende band eventueel besmette mensen te moeten testen. Ik heb het idee dat deze testers ook meer kans lopen dan gebruikelijk omdat ze elke dag zo dichtbij aan het virus worden blootgesteld. Wie zijn deze mensen?

3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Dat doen de verpleegkundige op de ic's ook die zitten helemaal ingepakt

Antwoorden (1)

Mensen met enige ervaring in de geneeskunde. Voor vacatures worden bijvoorbeeld geneeskundestudenten en (oud-)verpleegkundigen gevraagd.
Overigens worden voor de vacature waarvoor ook geneeskundestudenten zich kunnen melden tegelijk deze eisen gesteld:
- je bent BIG-geregistreerd
- je hebt een afgeronde opleiding in de zorgsector...
Toegevoegd op 19 november 2020 08:58: tekst
SimonV