Wat betekend een wit streepje bij de T op een Corona zelf test?

Ik heb meerdere Corona zelftesten gedaan. De testen geven allemaal een wit streepje die volgens mij roze horen te zijn. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de testen moet opvatten?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
35.9K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Als het steeds zo blijft, kun je ook een test van een ander merk proberen.

Antwoorden (2)

Deze test is negatief. Het witte streepje lijkt wit, doordat de achtergrond een beetje verkleurd is. Maar het witte streepje kleurt alleen roze bij een positieve uitslag.
2 jaar geleden
bamibal
2 jaar geleden
Mogelijk heb je de test niet helemaal goed uitgevoerd. Misschien te veel testvloeistof gedruppeld of te lang op de uitslag gewacht.
Als je test gaat het als volgt:
Niet geldig: Geen streepjes of alleen een streepje bij de T
Negatief: Streepje bij de C
Positief: Streepje bij de C en bij de T

Jou test is waarschijnlijk niet helemaal goed uitgevoerd. Te lang op de uitslag gewacht, te veel druppels er in gedaan, de verpakking te vroeg geopend, niet goed met de vloeistof geroerd enz.