Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zou eventueel opgenomen kunnen worden in een revalidatiecentrum wegens omstandigheden, heeft iemand ervaring? of recensies?

het zou gaan om de grootklimmendaal dacht ik maar dat geeft even niet.
zijn er mensen met ervaringen, hoe het ze geholpen heeft, hoe lang en waarom ze er zaten?

gr.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
464

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ben ongeveer 3/4 jaar in Gr. Klimmendaal geweest en heeft uitstekend gewerkt. Heb er heel veel aan gehad en met name de sessies met lotgenoten heeft mij enorm geholpen vwb acceptatie en hulp bij het functioneren in de toekomst. Personeel is prettig en vakkundig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze vraag is zo niet te beantwoorden. Groot Klimmendaal heeft bij mijn weten een goede naam. Ik ben zelf jaren maatschappelijk werkster geweest in die wereld van gehandicaptenzorg. In het algemeen is zo n instelling erop gericht de clienten zo snel mogelijk weer zelfstandig te laten worden, en eventuele hulpmiddelen te verkrijgen, ermee te leren omgaan.
Als men je ernaar verwijst, zou ik denken dat het een kans is. Er zijn veel deskundigen bij elkaar, die samenwerken om jou weer in het zadel te helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding