Wie van U heeft ervaring met Aloe vera gel.?

Heeft er iemand persoonlijke ervaring met deze gel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een jaar of 6 terug kreeg ik tijdens het bakken van vlees ineens kokend heet boter over mijn hand. Ik ben toen na mijn buurvrouw gegaan die Aloe Vera producten verkocht en heb een gel gekregen. Twee dagen later was ik van de pijn af en was de huid zo goed als hersteld...

Ik heb een Aloe vera gel voor mn voeten gebruikt. Ik had last van een droge huid en schilfertjes aan mn voeten en deze gel gaf heerlijke verkoeling en daarna zag mn voeten er een stuk beter uit.

Ik gebruik de gel na het zonnen (als ik dat al doe..) en na het scheren (benen, oksels, ...). Dus eigenlijk altijd op een iets geïrriteerde huid; werkt prima.

Jaren geleden was ik in Nieuw Zeeland, tijdens hun zomer. Uiteraard even een dagje niet gesmeerd en zo rood als een kreeft. Ter plekke naar een drogist gegaan en die had een Aloë Vera spray voor verkoeling en herstelling van de huid. Prima spul. Voelde lekker koel aan op mijn oververhitte rug en ook het herstel vorderde snel. Lang niet zoveel afhangende vellen gehad als eerder. Voordat ik naar huis ging nog 3 extra flessen gekocht. Helaas zijn die nu toch echt al wel op.

JA, dat vind ik de beste aftersun die er is. In Thailand gekocht omdat ik kleurtje kreeft had en bij vertrek daar groots ingeslagen. Helaas heeft mijn dochter er laatst de badkamer mee schoongemaakt; alles was groen!!

ik geloof er best wel in, maar niet dat het een wondermiddel is zoals je bij die rare bedrijfjes zoals herbalife enzo hoort. van mij krijgen ze geen cent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100