Wat is je slijmvlieshuid?

Ik gebruik een spray tehen overmatig transpireren maar nu staat er in de bijsluiter:
Niet gebruiken op je slijmvlieshuis.
Wat word hiermee bedoeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zover ik weet heeft het te maken met het binnenste van de vagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf de binnenkant van je mond tot en met je darmen is alles binnen in je lichaam slijmvlies.
Het zou kunnen dat de werkzame stof in deze anti- transpirant bijtend werkt op slijmvliezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slijmvlies huid zijn onder andere je slijmvliezen in je mond en vagina. dit worden slijmvliezen genoemd omdat ze vocht afscheidden. Het doel van een anti transpirant deo is het tegenhouden van overmatig vocht zoals zweet. Zou je die spray op je slijmvliezen gebruiken zoals je mond dan zal de afscheiding van vocht verminderen en dat is op die plek natuurlijk niet de bedoeling.
( ik neem natuurlijk niet aan dat mensen daar bewust gaan sprayen;) )