Waarom heb ik slappe tepels?

Ik ben een jongen van 21. Sinds me 15e heb ik slappe tepels. Ze worden alleen hard als ik het koud heb ofsow, Het ziet er niet mooi uit als ik een t-shirt aan heb in de zomer. Het lijkt net of ik hang tieten heb. Terwijl ik gewoon een slank lijf heb. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik fitness ook ik ben niet mollig. Maar ik heb altijd slappe tepels

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Sorry, ik heb geen persoonlijke ervaringen want mij mij is dit gewoon, 'goed getrokken' zeg maar, na de pubertijd.
Maar hieronder vind je misschien meer informatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn bron klopt niet Excuus.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan. Als iemand het weet, is hij/zij het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is normaal dat je tepels niet altijd hard zijn.

Bij een vrouw worden ze wel eens hard als ze opgewonden zijn. Hoe dat bij een man zit weet ik niet.
Maar ik denk niet dat je er veel aan kan doen.

Misschien sporten? Als je gespierd bent, dan hangen ze in ieder geval niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slappe tepels? Waar heb je het over? Je zegt zelf al dat je slank bent, niet mollig. Je bent een man, geen vrouw. Dus je tepels springen niet bepaald in het oog, want je hebt geen borsten zoals een vrouw die heeft.

Tepels worden hard van kou en van seksuele opwinding. Zolang jij het niet koud hebt en je niet opgewonden bent, zullen je tepels gewoon zijn zoals ze zijn: niet slap, niet hard. Iets er tussenin. Niks mis mee, niks om je zorgen over te maken.