echt wel, juist dan is de kringspier niet gespannen en heeft je lichaam de totale rust. Dus geloof me winden laten doe je vooral s'nachts....
Overdag kun je in sommige gevallen je kringspier dicht knijpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, dat kan, je kunt zelfs in je bed schijten, om maar even bij die term te bijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha.
dan doet mijn man elke nacht alsof hij slaapt ;-) kan echt wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw kan het, dus waarschijnlijk ik ook. Dus uhm... ja... het kan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker wel . maar het voordeel is , is dat als je slaapt niets ruikt.