hoe kan je het snelst groeien?

Hallo, ik ben 12 jaar geworden en me moeder was 12 en was toen 3maanden later ongesteld me moeder zegt dat ik over 2maanden misschien ongesteld kan worden en als je ongesteld ben dat je nog maar ongeveer 7cm nog groeit maar ik nog maar 1.51 en als ik ongesteld ben dat ik dan ongeveer 1.58 word maar het liefst wil ik 1.70 zijn hoe kan ik er aan doen om in die 2maanden nog 10cm groeit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat jouw moeder na 12 jaa en 3 maanden ongesteld werd, hoeft niet te zeggen dat jij dat ook wordt. Dat verschilt per vrouw, en je zal waarschijnlijk wel een beetje in de buurt zitten, maar niet precies. Over dat groeien, je kan niet sneller groeien in de lengte. Niet met opzet als je dat wilt, er bestaat daar geen dieet voor, geen oprekking of iets dergelijks. En 1.58 is misschien wel klein, maar niks mis mee toch?

Veel dingen eten waar bouwstoffen in zit. Veel water drinken. En veel slapen. Maar verwacht niet dat je binnen een week 10 cm bent gegroeid maximaal 0,005 cm

je kunt volgensmij pilletjes daarvoor slikken om snel te groeien, maar daarvoor moet je volgensmy wel een briefje van de dokter hebben, en ik vraag me af of het gezond is ? maar het is volgensmy ook helemaal niet erfelijk wanneer je ongeveer ongesteld word.

Hoi, Dat je moeder op haar 12e ongesteld werd betekent niet persé dat jij dat ook op je 12e wordt. Mijn moeder was ook 12, en ik werd het pas met 15. Dan verder even over die pillen. Er bestaan inderdaad pillen om te groeien. Maar die zijn voor mensen met een groeiprobleem of achterstand, en die mensen zijn lang geen 1,51. Vergeet die pillen dus maar, die ga je nooit krijgen. Verder kun je niks aan je groei doen. Veel slapen en bouwstoffen eten helpt niet echt. Je kunt beter gewoon wachten. Je kunt ook uitrekenen hoe groot je wordt. Dan moet je de lengte van je moeder en die van je vader bij elkaar optellen, en dan delen door 2. Er kan 5 cm verschil in zitten. Nogmaals, je kunt je groei niet versnellen of aanpassen.

Geen paniek! Met 12 kun je nog heel veel groeien. Er kan nog makkelijk 20 centimeter bij. Tel de lengte van je moeder en je vader bij elkaar op. Deel door 2. Voor een meisje 6 cm eraf trekken. Dat wordt globaal jouw lengte. Toegevoegd na 58 seconden: Dus het antwoord op je vraag: niks doen. Gewoon verder groeien en afwachten waar het stopt. Komt vast goed!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100