Waar laat je condooms als je slaapkamer bijna altijd rond de 25 gr is?

Ik ben zo bang dat ze dan niet meer veilig zijn of dat het rubber/latex misschien gaat 'lekken' is dat mogelijk...? Ik zit op een bovenwoning en heb de zolderkamer waar het altijd rond de 25 gr is, het is er meestal erg heet....wat denken jullie kan dit afbreuk doen aan de veiligheid? Ik doe ze namelijk maar in mijn klerenkast in een laatje...maar maak me er toch beetje zorgen over.

Toegevoegd na 2 minuten:
met het latex lekken bedoel ik eigenlijk meer dat het gaat smelten is dat mogelijk..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Kunnen ze makkelijk hebben.
Zou ze wel in een kastje en niet in de volle zon leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De condooms kunnen heus wel tegen wat warmte hoor!
Je hoeft niet bang te zijn dat ze daardoor gaan lekken of wat dan ook.
Ik zou ze in ieder geval niet in de volle zon leggen.
Bewaar ze in een kastje waar het donker is en waar de zon niet bij kan komen.
Maar wees niet bang dat de condooms niet meer veilig zijn door de warmte!

In de zomer is het bij de meeste mensen erg warm in huis, dan zou niemand ze dus meer kunnen gebruiken in de zomer.
Dit is dus niet het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste TOP dat jij zo verstandig met sex omgaat, en de verantwoordelijkheid draagt! ze kunnen iid geval tegen 36 a 37 graden(lichaamstemp.) en denk dat er door de wrijing nog wel meer hitte vrijkomt.....mmnnja nouja, ik denk dus dat het geen probleem is in je laatje....de houdbaarheidsdatum is belangrijker