klopt het dat je door de pijnstiller ''Naproxen'' vocht vasthoud waardoor je wat aankomt in gewicht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Ja dat kan. Het is een klacht die zeer zelden voorkomt: Dikke enkels of polsen door vasthouden van vocht in armen en benen (oedeem). Benauwdheid door vochtophoping in de longen. Vooral mensen met hartfalen kunnen hier last van krijgen. Overleg met uw arts als uw klachten, zoals benauwdheid en vochtophoping, toenemen.

Mocht je veel last hebben, raadpleeg de huisarts.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, voor wat betreft het linkje: de bijwerkingen staan helemaal onderaan.

Andere antwoorden (1)

Apotheek.nl noemt het niet als bijwerking. Ik heb het medicijn zelf enkele dagen moeten gebruiken en toen werd er niets over gezegd. Ik zie dus geen aanwijzing dat naproxen vocht vasthoudt.