www.vermageren.com ? Te vertrouwen?

Heeft iemand hier ervaring mee? Deze site vermageren.com beweert dat alle dieetsoorten nergens opslaan en dat je misschien wel kan afvallen maar geen vet verbrand enz enz. En door een boek te bestellen voor 40 euro val je zeker af en verbrand je al je vet. Ik denk dus allemaal tips en advies. Ik weet alleen niet of ik deze moet vertrouwen. Heeft iemand deze boek besteld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=67403&sid=ed82a8baa84fd23e5ae0816e114d8eae

Antwoorden (5)

Effe rondgeneusd - de knullige opbouw van de website doet natuurlijk al weinig goeds vermoeden, en de informatie die er staat (en ongetwijfeld ook in die 'gids') is voornamelijk een hele zaal vol open deuren (al staan er zeker dingen in die hout snijden, zoals dat dieten niet werken, maar da's eigenlijk ook een open deur). Aan het eind van de rit blijkt dat geintje je dan 40 euro te kosten ; voor een boekwerkje dat qua formaat en dikte - en ongetwijfeld ook inhoud - niet gek veel meer dan 10 tot 12,50 euro mag kosten.

Omdat het geen kwakzalf, pillen of diëten voorschrijft zou ik zeggen ; het kan geen kwaad, dus doe er mee wat je wil.
Of je er ook vet van verbrand en van afvalt, hangt natuurlijk helemaal af van wat je er zelf mee doet - met of zonder boek. Dat je minder moet eten en meer moet bewegen, weet je ongetwijfeld zelf ook wel. Je kunt in elk geval niet afvallen door net zo veel te blijven eten als je deed, stil te gaan zitten en met een boek op een of andere magische manier je vetcellen weg zitten denken ofzo. Maar wie weet kan het je helpen als - wat prijzig - steuntje in de rug. Het is nu ook weer niet direct een aanschaf waar je financieel niet meer overheen komt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Inmiddels de link in de reacties bekeken en doorgelezen : het is dus pure oplichterij ; zo zag het er ook al min of meer uit. Niet mee in zee gaan dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kunnen heel goed lullen, leuk verhaaltje..

Praatjes over dat mensen te veel geld aan dieten uitgeven ze vragen zelf 40 euro..

Gewoon geld verdienen daar gaat het ze om
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel mensen willen graag afvallen. Sommige mensen omdat ze echt overgewicht hebben. Andere mensen omdat ze een nog beter figuur willen hebben. Iedereen hoopt op een wondermiddel in de vorm van een pil of een superdieet. Helaas is dit er niet. Als we af willen vallen, moeten we meer calorieën verbranden dan we binnen krijgen. In de praktijk betekent dit: Minder eten en meer bewegen!

Omdat er zoveel mensen willen afvallen, is in deze 'afvalbranche' veel geld te verdienen. En waar geld verdiend kan worden, verschijnen ook oplichters, Deze oplichters beweren dat zij de enige methode ontdekt hebben om af te vallen en dat dit voor iedereen haalbaar is. Juist omdat afvallen zo moeilijk is, en iedereen het zo graag wil, tuinen er altijd weer mensen in.
Ook 'www.vermageren.com' wil uiteraard graag geld verdienen. Trap hier niet in!

Er is heel veel onderzoek naar vermageren gedaan. Een superdieet bestaat niet. De meeste diëten werken sowieso maar tijdelijk, omdat ze iets aan je eetgewoonten veranderen. Je hebt tijdelijk effect, maar zodra je weer terug valt in je normale eetpatroon, kom je weer aan. Afvallen lukt alleen door minder eten en het heel lang vol houden. Door meer te bewegen, verbruik je meer calorieën en heb je dus meer resultaat.

Ik voeg een linkje toe van het Voedingscentrum die heel veel tips heeft om op een gezonde manier af te vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is natuurlijk niet te vertrouwen. Niet jij maar je portomonnee valt er van af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet wel dat als je let op je eetpatroon je ook gegarandeerd afvalt.
In plaats van een bakje chips of een koekje, eet je dan selderij. Het werkt echt! en je hebt er geen boek voor nodig! alleen wilskracht