Tepel haar weg laten trekken of laten (zie omschrijving)

Ik heb een haar op mijn tepel. Zeg maar net onder mijn tepel ontdekt :|. moet ik het laten zitten of weg trekken/scheren... Want ik ben namelijk bang als ik het ga scheren dat er dan meer haren voor terug komen..

Toegevoegd na 1 minuut:
Is het eingelijk wel normaal als een meisje van 17 een haartje onder dr tepel heeft zitten..
Want het is namelijk iets mannelijks x_x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (9)

Borsthaar wordt inderdaad geassocieerd met mannelijkheid.

Jij bepaald zelf wat je doet met je haartje, als het om 1 haar gaat zou ik hem lekker laten zitten ;)

1 Haartje net onder je tepel, het is maar waar je je zorgen over kan maken.. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helemaal niet tis dood normaal hoor bijna
Overal op je lichaam groeit tog haar
Je kan het best het haartje met een pincet weg trekken want om daar te gaan scheren lijkt me een beetje link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak je geen zorgen, de meeste vrouwen hebben op veel plekken haar. Alleen is dit vaak donsachtig, maar ook gewone haren kunnen voorkomen. Eruit trekken werkt beter, dan blijft het langer weg en krijg je geen stoppels. Niks aan de hand dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou het is heus niet alleen iets mannelijks!

Ik schrok mij ook een hoedje, toen ik wat haren op mijn borsten ontdekte, heel veel jaren geleden......
En mijn borsten waren al vanaf mijn 11e behoorlijk
groot en heus wel vrouwelijk.

Dat komt vaak voor! Een - of een paar - haren zijn makkelijk weg te halen, gewoon met een pincet. Er zullen er in de loop der haren wel wat meer bijkomen.

Door scheren komen er niet meer haren voor terug.
Door scheren maak je heus niet meer haarzakjes aan.
Als ik onder de douche mijn oksels scheer, dan haal ik het mesje ook wel eens over mijn borsten. Voorzichtig natuurlijk.
Niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'er zullen in de loop der haren...'
leuke verspreking, of bewust zo gezet? :P
Dit is niet vreemd. Er zijn heel veel vrouwen die rond hun tepelhof haartjes hebben, en dat zijn dan ook vaak stevige haren en geen 'lieve donsjes'. Het is alleen niet iets waar veel vrouwen over praten want we vinden het een beetje gênant.

Je kunt ze gewoon uittrekken met een epileer-pincet. Als je dat eng vindt, kun je hem met een klein schaartje heel kort afknippen. Hij zal wel iedere keer terug komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is héél normaal, en heeft niets met mannelijkheid te maken. Heel veel vrouwen hebben hier en daar een (flinke) haar rond de tepelhoven.

Laten zitten of plukken: wat jij wilt. Zelf trek ik ze er zo af en toe uit met een pincet. Scheren zou ik niet doen voor die ene haar, dat is een beetje met hagel op een mug schieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel normaal, de meeste vrouwen hebben dat. Maar ik zou het niet weg laten halen, er komen er dan inderdaad meer voor terug @.@ Dus ik zou het maar bij die 'ene' haar laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan geen kwaad hoor, ik heb dat ook.
Maar ik heb er ooit eens eentje uitgetrokken, en het begon te zweren, dus heel zachtjes met een fijn scheermesje eraf doen, kan geen kwaad hoor.
Trouwens onder je tepel noemt men een tepelhof.
En dat heeft niks met mannelijkheid te maken, geen zorgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar bij mij komen ze terug, heb er ongeveer een stuk of drie.....je kan het ook afknippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is inderdaad ook heel normaal ik heb er ook last van gehad een tijdje. Wel moet ik zeggen dat als je epileert het eerst een beetje pijn doet, maar daarna voel je niets meer en je went eraan. Als je epileert dan kun je als voordeel hebben dat het na een aantal jaren is verdwenen.

Ik had zelf heel veel en ik heb het ongeveer 7 jaar geepileerd.

Het is nu bijna helemaal verdwenen.

Het is eng in het begin maar over een aantal jaren heb je niets meer. Je moet niet scheren! dat gaat het haargroei dikker maken en vermeerderen

je kunt wennen aan epileren en epileren als je het regelmatig doet dan voel je het niet meer eens