Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik een nare geur in mijn neus? (zie uitleg)

Ik heb al een tijd een nare geur in mijn neus? Ik weet niet wat het is, maar ik neem aan dat dit niet normaal is? ik ga naar de huisarts hiervoor maar ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn met het probleem (als dat het is)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb dit ook wel eens gehad en toen bleek dat ik een ontsteking in mijn neusholtes had.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb toen een antibiotica keur gehad van een week dacht ik. En toen was het weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herkenbaar!! Had ik ook, niets smaakte meer.

Andere antwoorden (2)

Ik heb het 2 weken voorafgaand van een voorhoofdholte onsteking gehad maar het kan ook het begin van een neus of bijholte onsteking zijn succes in iedergeval
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel herkenbaar,ik heb hetzelfde als mijn keel en/of neusamandelen ontstoken zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing