Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent er een goede tatoo artiest in zuid holland?

Ik wil graag een mooie tatoo maken van mijn katje en overleden vogel. Ik ben op zoek naar een goede tatoo artiest in zoetermeer, leiden, den haag, rijswijk of delft.. Wie weet er een goede tatoo shop in of rond deze steden? Weet je een website dan is het ook hartstikke goed! Alvast bedankt!

Toegevoegd na 11 uur:
Fijn dat er zoveel mensen mee willen denken. Bedankt daarvoor.
Ik heb nog maar 1 tatooshop bij mij in de buurt gezien (leiden). Ik wacht nog even. Misschien komt er nog iemand met een goed idee:-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt D44ntje! We denken er nog over na..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zelf, al jaren geleden, 2 tattoos laten zetten bij Tattoo Eus in Leiden. Dit naar volle tevredenheid. Ze zijn nog steeds mooi.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ja, een aanrader, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent de enige die een goed antwoord geeft op mijn vraag. Bedankt voor je reactie. Ik ga even kijken op de website! Ik laat de vraag nog even open staan misschien komt er nog iemand met een tatooshop hier in de buurt.

Andere antwoorden (5)

Dit (zie bron) is een hele goede landelijk en daarbuiten bekend.
Maar hij zit in Middel in Overijssel dus da's beetje uit de buurt :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tatoo bob in rotterdam schijnt heel goed te zijn, ben zelf aan het sparen om een tatoo daar te laten zetten, woon zelf in amsterdam waar er genoeg zitten maar ga toch naar bob
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de enige echte tattoo Bob zit in Katendrecht, net buiten R'dam, tattoo Bob op de Pleinweg is een mediageiler
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
persoonlijk heb ik het niet op tattoo bob vind het veel te onpersoonlijk
Je moet ff wat verder rijden... In breda zit de beste. Google op andy davies of vintage studio breda...echt een aanrader! ( en dat het mijn familie is heeft er niets mee te maken hihi)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in Gorinchem zit ook een tattoo artiest. Needle-art, ze zitten ook in Breda en IJsselstein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tattoo Bob, Rotterdam (Pleinweg) staat goed bekend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding