krijg je rode ontlasting van cranberry sap

kun je ook rode ontlasting krijgen van cranberrysap

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.4K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je cranberrysap drinkt omdat je een blaasontsteking hebt. Van cranberrysap krijg je geen rode ontlasting.
Maar het is wel mogelijk dat er wat bloed bij je urine zit door de blaasontsteking. Het is misschien daardoor dat een en ander roodgekleurd is in het toilet.
Je kan het beste met je problemen naar de huisarts gaan voor een degelijke uitleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee. nooit gemerkt . wel van rode bietjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het weer hebt en je hebt niks gegeten dat het rood kan verklaren, dan kan het bloed zijn. Van te hard persen, van een aambei of iets in je lichaam. Goed om dan een monstertje mee te nemen naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit lijkt me niet
Hier staan wat informatie over rode ontlasting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee je krijgt wel groene poep van te veel blue curaçao haha